Vacature
Directeur - Bestuurder

Stichting LinQ is een dynamische, jonge en informele organisatie in de jeugdzorg. Bij stichting LinQ staat de cliënt centraal in het proces om terug te gaan naar school of het vinden van een arbeidsplek. We werken nauw samen met ouders, school en andere belanghebbenden om het samen tot een succes te maken. Bij stg LinQ gaan cliënten aan de slag in verschillende leefwerelden op verschillende locaties die aansluiten bij hun interesses. Op dit moment werken we op de buitenlocatie De Duifweg, de onderwijslocatie Dukaat en lunchroom De Stap.

Wie zoeken we?
Een directeur-bestuurder met hart voor jeugd en jongeren die op zoek zijn naar hun nieuwe vervolgplek. Iemand die leiding gaat geven aan onze organisatie en in staat is om onze missie en visie verder te ontwikkelen en uit te dragen in ons netwerk.

Wat wij vragen

●      minimaal HBO+ met managementervaring
●      Ondernemend, ziet kansen en durft risico’s te nemen
●      Affiniteit met de doelgroep; Jeugdwet en WMO; jeugd en jongeren die tijdelijk niet kunnen deelnemen aan onderwijs of arbeidsmarkt.
●      Heeft kennis van de jeugdzorg en het sociale domein inclusief de financiering
●      Onderschrijft de missie en visie van Stichting LinQ
●      Bereid om samen met ons de handen uit de mouwen te steken om onze organisatie te runnen en te ontwikkelen.

Klik hier voor een uitgebreide profielschets voor deze functie.

Beloning
Salaris cao jeugdzorg; schaal 13 afhankelijk van opleiding en ervaring
Aantal uren is in overleg; wij denken aan maximaal 32 uur.

Voor meer informatie over Stichting Linq kunt u deze website raadplegen.
Voor nadere inlichtingen kunt u zich wenden tot Frans Jaspers 06-13072344

sollicitatie
Heeft u belangstelling voor deze functie? Dan ontvangen wij graag uw sollicitatiebrief met CV. U kunt deze versturen naar info@stichtinglinq.nl tot uiterlijk 21 januari 2024