Een dag bij LinQ

Leuk dat je er bent!

Zo ziet een typische dag bij LinQ er uit.
Kijk je mee?

9:00 /

Alle cliënten komen rond 9 uur binnen. Sommigen met de taxi, anderen weer zelf. Tijd om even met elkaar te kletsen, koffie of thee te drinken. Ook de tijd om samen met de begeleiders het planbord in te vullen met welke activiteiten er gedaan worden door de jongeren.

9:30 /

De activiteiten in de leefwerelden beginnen. Samen met een begeleider gaan jongeren aan de slag in een van de leefwerelden. Dit kan individueel of in een groepje afhankelijk van de keuzes die jongeren en begeleiders maken. Tot de lunch kunnen de activiteiten per half uur wisselen afhankelijk van de keuzes die zijn gemaakt.

11:30 /

Vaak is er dan even tijd om iets te doen waar jij zin in hebt. Ook is dit het moment om de ochtend te evalueren of een gesprek te hebben met jouw persoonlijke begeleider.

12:00 /

Iedereen gaat lunchen misschien wel iets dat is gemaakt bij horeca. Sommigen eten samen met anderen. Sommige jongeren eten alleen of samen met een begeleider.

12:30 /

Voor de middag maken wij een nieuwe planning mocht dat nog niet gebeurt zijn. Ook dan kun je een keuze maken in welke leefwerelden jij activiteiten wilt doen. Soms wissel je ook van locatie.Wij zorgen ervoor dat jongeren gebracht worden naar de andere locatie.

13:00 /

Iedereen gaat weer aan de slag in de leefwerelden. Ook nu is het weer afhankelijk van jouw keuzes of het per half uur wisselt. Samen of alleen werk jij onder begeleiding aan jouw opdrachten.

14:30 /

Samen sluiten wij de dag met een vrije activiteit. Ook bespreken wij hoe de dag is geweest of dat er nog bijzonderheden zijn voor de volgende dag.

15:00 /

Iedereen vertrekt weer naar huis met taxi of op eigen gelegenheid.